Start Actieweken bij T.T.V. REFLEX Varsseveld

door | augustus 13, 2024

Op woensdagavond 28 augustus aanstaande start het seizoen 2024-2025 bij tafeltennisvereniging Reflex weer met de inmiddels befaamde actieweken: maar liefst 4 x gratis meetrainen zonder enige verplichting!

De ideale mogelijkheid om te bepalen of onze prachtige sport iets voor jou is!

We starten de training om 19.30 uur en eindigen uiterlijk om 21.30 uur.

Onze locatie is het achterste gedeelte van de Van Pallandtsporthal in Varsseveld. Een batje kun je tijdens de proefperiode van ons lenen, sportschoenen zijn absoluut verplicht!

Tot de pauze om 20.30 uur is er de mogelijkheid om mee te doen aan de gezamenlijke training met elke 10 minuten een andere tegenstander. Na 20.00 uur traint de wedstrijdselectie apart. Voor de recreanten is de training na de pauze vrij, er kan gedubbeld worden, je kunt iemand uitdagen voor een wedstrijdje in de laddercompetitie of gewoon doortrainen.

Ter afwisseling is er ook elk jaar het onderlinge dubbeltoernooi, is er de mogelijkheid om mee te doen aan de Wiltschutbeker-competitie, organiseren we de jaarlijkse clubkampioenschappen en in september wordt de Dag van Reflex georganiseerd. Op deze feestelijke dag voor alle leden, ook met partner, is er standaard een sportieve activiteit terwijl er uiteraard ook gezorgd wordt voor hapjes en drankjes.

Onze club doet ook met 1 team mee aan de competitie van de afdeling Gelre, dit najaar in de 4e klasse. De thuiswedstrijden vinden ook plaats op de woensdagavond, de uitwedstrijden op wisselende avonden, al naar gelang de tegenstander waar je naar toe moet.

Om ook de clubkas op peil te houden is elk jaar op de laatste zaterdag van oktober in Varsseveld onze befaamde Krentenbollenactie. Ook nemen we deel aan de Rabobank Clubkascompetitie.

Als je denkt dat onze club wat voor jou zou kunnen zijn kom dan gewoon op 28 augustus naar de sporthal. Je kunt vragen naar Jan, Karina of Rob, zij zullen je graag wegwijs maken.