Ledenvergadering 2024

door | augustus 13, 2024

Het seizoen zit er weer op. Tijd om het afgelopen jaar weer eens onder de loep te nemen.

In het afgelopen seizoen hebben we 2 nieuwe leden kunnen verwelkomen. Zo was Erik Holthausen als nieuw lid aanwezig. Helaas was Clemens Lievers als tweede nieuweling verhinderd.

De belangrijkste thema’s zijn weer aan de orde geweest:

Het sportieve seizoen gaf een positief beeld. In de competitie van de NTTB zijn we op een 3e plaats uitgekomen in de 4e klasse. Voor het komende seizoen zal het eerste team worden uitgebreid met een 5e speler (Jurgen Rensink pakt zijn sportieve loopbaan weer op).

Na afloop van de competitie hebben we met 2 teams deel genomen aan de Wiltschutbeker. Daar lukte het bijna om in de vervolgrondes te komen. Wie weet volgend jaar.

Natuurlijk zijn er ook vragen gesteld over de financiële situatie. De situatie ziet er in dat opzicht goed uit.

Een groot deel van de vergadering betrof de samenstelling van het bestuur. Jurgen Rensink treedt na 17 jaar terug als secretaris van onze club en gaat nu vooral weer op de sportieve toer “een balletje slaan”.

Jan Jolink probeert de 17 secretarisjaren van Jurgen Rensink samen te vatten

Voorzitter Jan Jolink besteedde er uitgebreid aandacht aan in de vergadering. Zie ook zijn laudatio op de website onder het tabblad “Vereniging” onderdeel “Eregalerij”. Karina Hoftijzer-Lammers gaat nu de secretaris positie overnemen en Rob Janssen komt als algemeen bestuurslid aanschuiven in het bestuur.

We hebben de ledenvergadering op een prettige manier afgesloten in het restaurant van de van Pallandt sporthal